Menu Sluiten

Burn-out begeleiding

Je kan in “de living” terecht voor persoonlijke begeleiding bij Overspannenheid/ Burn-out. Dit kan in Zwolle of online.

Online traject: Overwin je Burn-out

Om je nog beter te kunnen helpen heb ik een traject samengesteld, dit is specifiek bedoeld voor mensen die op dit ogenblik niet meer kunnen werken. Het traject doorloop je in 12 weken en bestaat uit online video’s, een full-color werkboek en een werkmap met werkbladen ter voorbereiding op gesprekken met je bedrijfsarts (krijg je thuis opgestuurd). Ik denk dat dit traject een waardevolle aanvulling is bij je herstel van overspannenheid/ burn-out, maar je bent niet verplicht dit traject aan te kopen wanneer je graag door mij begeleid wordt. Ook kan je het traject kopen zonder verdere begeleiding via mij.

Waarom dit traject?

Ik neem je bij de hand

Na bekomen te zijn van de eerste teleurstelling wil je graag zo snel mogelijk weer de oude worden. Maar hoe doe je dat? Wat kan je verwachten?
Met dit programma begeleid ik je bij elke stap.
Doel is dat je op een grondige manier mag gaan herstellen, zodat je een nieuwe versie 2.0 van jezelf mag gaan ontdekken. Na je herstel sta je bewuster, relaxter en veerkrachtiger in het leven!

Praktische, overzichtelijke aanpak: stap voor stap herstellen van je burn-out

Je ontvangt een full color werkboek waarin je dagelijks aan de slag kan met 1 of enkele korte opdrachten of reflectie-oefeningen. Voorzie hiervoor ongeveer een kwartiertje per dag. Daarnaast vind je in de online leeromgeving minimaal 2 keer per week een video ter ondersteuning en voor meer theoretische toelichting.

Werkmap “Focus op herstel”:

Met behulp van de werkbladen in deze map kan je op een gestructureerde manier je energieniveau, slaapkwaliteit en klachten in kaart brengen. Ook vind je werkbladen om de gesprekken met je bedrijfsarts (of andere begeleider) goed voor te bereiden.

focus op herstel Burn-out

Deel 1: Opbouwen van Energie (Week 1-4)

Focus op het versterken van je energiereserves en het creëren van een basis voor herstel. Ontdek hoe jij het beste ontspant, van wie je energie krijgt, welke thema’s je blij maken. Maak je huis wat gezelliger, geniet van muziek, werk aan je slaapkwaliteit en nog veel meer!

Deel 2: Opsporen van Energielekken (Week 5-8)

Stap voor stap ga jij na hoe het zo ver is kunnen komen. Welke gebeurtenissen op het werk en thuis zijn voorafgegaan aan je uitval? Welke persoonlijke eigenschappen kostten jou veel energie? Welke dagelijkse stressoren zijn niet te onderschatten? Welke belemmerende overtuigingen sleep je met je mee? En waar zitten jouw onzekerheden?

Deel 3: Naar Duurzame Verandering (Week 9-12)

Implementatie van duurzame veranderingen in levensstijl en mindset. Ontdek hoe jij je minder verantwoordelijk hoeft te voelen voor dingen waar je geen invloed op hebt. Krijg tips om minder te piekeren, meer achterover te leunen, milder te worden en keuzes te maken. Ook word je aangemoedigd je omgeving te betrekken, zodat zij jou kunnen helpen het beste uit jezelf te halen.

Onlineomgeving Overwin je burnout